Wednesday, July 27, 2011

♥Curs0r t0mey2♥

aSsaLaMuaLaiKum aNaK2 MuriD SeKaLian....^__^
aRi Nie CikGu PiKa NaK aJar mCm Ne tuKar curs0r kam0o2 jDik tiut miut mCm PiKa nYe...Nie aDik shiMa yg RequeSt...kam02 p0wn bLey tRy Wat GaK...CePat SeDiaKan KetaS n Pen eKKk.....j0m kite c0nteNg2...nGee~~~=P

  • kam0o2 cRik La pic2 Kat Ne2 webSite mCm Kat cNi 0 kam0o2 bLey Wat SenDiri GuNa ph0t0sh0p...
  • tHen,,kam0o2 g Kat Design - aDd a GadGet - HTML / JaVascRipt - SaVe...
  • b4 SaVe,,kam0o2 c0py k0d Nie k
           <style type="text/css">body {cursor:url("url cursor kam0o2"),default}</style>

KaLo x phM,,jGn MaLu2 tNye PiKa k...CaMat mCuBa...^___^ 

p/s : s0wi tut0 Nie PeNdek...MaTe x bLey buKaK DaH nie.....'=.=



2 Kam0o2 NaK CaKap:

Cik Shima said...

eh eh . adew name saia lar kt cniyh . hehe . thanks sys . nt saia cube wt . btw thanks again :D

aFiQah NaDzRi said...

hehe...
0p k0s de dear...
try wat k...
kal0 x phm gak gtaw la...
gud luck ekk...^___^

Post a Comment